Dags att ta tag i det kanske..?

Jag har varit URSLARVIG med mitt projektarbete! Jag skäms verkligen över att jag segat så mycket.. Tror det beror mycket på att jag verkligen inte har lust att gå ut i det här vädret och "intervjua" folk till min undersökning.. Snälla, hjälp mig. Svara på min undersökning om "Har kvinnans stil någon större betydelse i arbetslivet?" HÄR - det tar endast fem minuter! (Dock måste man vara över tjugo år.)
Har projektarbetes-lektion nu och ska jobba vidare med nästa steg - söka fakta från tidigare undersökningar och så. Och så ska jag skriva loggbok, otroligt kul! (y) Eller kanske inte.. I alla fall, dags att sätta igång!
Och Jonas hälsar, han är konsitg, ginger och snäll! :D (och han själv tycker han är snygg.)

Jag har för övrigt fått ett nytt smeknamn också av Viktor Westin, "pUff", vackert huh? ;)

Kommentarer
Postat av: sexylicious

Asså jag är ju inte 20 men SNART 19 ;) så jag kan väl kanske svara på den eller får jag de för dig ?

vi syns nog på söndag :D ska skrika halsen av mig på er :D Nu köttar DU!!! ;) KÖSS <3

2011-02-04 @ 21:01:56
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0