Tjolahopp!

Jag säger det IGEN:
Jag är sämst på att blogga!
 
Förstår inte varför jag envisas om att slänga in ett inlägg när jag vet att ingen läser det och jag själv inte komma logga in här förrän om någon månad? Nej fy för mig. 
 
Men jag vill ju blogga! Jag vet bara inte om vad.. Jag har ju inget liv?! Vad gör jag om dagarna? Går i skolan - kommer hem - kollar film/serier eller städar/tvättar/pluggar - sover. Inte speciellt kul att varken skriva om eller att läsa, så ja, i blogg-väg är mitt liv väldigt tråkigt! 
 
Nej fy! Nu låter jag jättedeprimerande, men det är jag inte! Säger vi.. Jag är bara en lite smått tråkig, vardaglig person. Jag vet egentligen inte vad jag vill göra med mitt liv, i jobbväg. Jag vet inte vad jag tycker om för intressen ens?! Förutom shopping, festa och vara med vänner. Ganska intresselös...? Jag vet inte heller vad jag gillar så jag vet inte ens var jag ska börja leta efter intressen?! Haha, mitt liv låter som ett skämt! :D
 
MEN en sak som jag faktiskt vet är att jag vill ha en fin familj inom inte allt för många år. Jag älskar min pojkvän och vill flytta ihop med honom NUUUUU, men då kommer det bli knepigt med allt pendlande till jobb/skola.. Får se när det händer, förhoppningvis inom om allt för länge, max ett år kanske? Sen vill jag ha barn strax efter jag tagit examen, när jag jobbat ett år kanske. Det är vad jag vill, det är så jag ser mitt liv om några år, med Theo och en liten knodd. Vad jag gör åtta timmar om dagen resten av livet vet jag dock inte... haha!
 
Anyway, jag ska bli bra! Jag ska försöka leta efter saker jag gillar, FÖRSÖKA KOMMA PÅ VAD JAG VILL JOBBA MED, jag ska försöka bli roligare och bättre! 
Kan börja med att försöka bli roligare genom att dela med mig av lite inspiration. I love it! Äger allt utom mobilskalet och leggingsen och det kliar i mina fingrar men jag måste hålla lite i pengarna nu... buhu! :( 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0