Inte lika flitig..

Usch och fy vilken seg dag. Orkar inte något, borde börja läsa kurslitteraturen för den här kursen (dock har jag bara en bok än så länge..), men det är ju myyyycket roligare att kolla Gossip Girl?!
 
Samt att jag borde fixa klart på mitt rum, packa och så. På måndag blir det att hämta lägenhetsnycklarna och sätta igång! Mäta och trixa, slipa och spackla, kolla tapeter och inredningsprylar. Har tyvärr inte blivit så mycket sånt denna veckan, färutom förra helgen då jag var uppe hos morfar och plockade i hans skåp. Sådant han inte använder och som kan vara bra att ha från start, tallrikar, uppläggnignsfat m.m. Dock kommer jag nog vilja ha nytt sen, men det är ju så tråkigt att lägga pengar på sånt, får skriva upp det på önskelistan inför jul!
 
Jag kommer dock inte kunna flytta in permanent förrän söndag nästa helg då "renoveringen" är klar, men det skulle ju vara skönt att ha rensningen och städandet här i Gnosjö färdigt innan dess. Är verkligen inte på humör idag för att kolla igenom min garderob.. När jag tänker efter är det egentligen det enda som behöver göras, skrivbordet rensade jag ur för ca en och en halv månad sen när jag köpte de där korgarna till min bokhylla.
 
Ja ja, får ta och gå upp tidigare imorgon och ta mig en dusch så jag vaknar till innan jag drar igång med rensandet! Och alla skor jag äger?! Dem måste jag ju också packa.. Haha, har en känsla av att det kommer vara mycket roligare att packa upp det sen i min nya lägenhet och lägga allt på rätt plats, att inreda mitt hemmitt sätt! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0