Flititg tjej

Mitt i allt plugg och packande tar jag mig en välförtjänt paus med dagens sena lunch - nudlar.
 
Känner mig helt rörig i skallen med allt som är på gång. En hemtenta och en journalistisk skriv-uppgift. Det låter kanske simpelt, men tro mig - det är det inte. Deadline på fredag och jag tror att jag faktiskt redan nu är klar. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag läsa igenom texterna och pilla och fundera minst tusen gången innan inlämningsdax. Skönt dock att man itne har något föreläsningar mer i veckan, så man kan viga de sista dagarna helt åt uppgifterna.
 
 
Men inte nog med det, om en och en halv vecka är det dags för flytt, så jag har en hel del att göra här hemma också. Packa allt, rensa ur massa skit som inte behöver följa med till Nässjö och skräpa och ja, såna saker helt enkelt. Dessutom kommer troligen var och varannan dag nästa och nästnästa vecka vigas åt att åka runt och införskaffa sig nödvändigheter så som köksredskap, inredningsprylar och smått och gott. Och för att inte glömma tapeter och färg! Ska ju små-renovera lite också! :D (Sådant jag gillar att shoppa med andra ord! Men plånboken kanske protesterar lite..)
 
 
Men som sagt: nu tar jag paus och sen lunch, nudlar! JAg som egentligen inte gillar varken nudlar eller räkor speciellt mycket..
 
 

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0