Nu kommer jag nog igång igen!

Haha, vad bra jag håller mina "löften"..

Men nu har jag införskaffat mig en EGEN dator! Blev en Sony Vaio som jag har spanat in sen innan jul, och nu fick jag äntligen ihop pengar genom vikariat och julklappspengar! Känns gytt och inte behöva dras med den gamla stationära plåtburken som inte ens hinner startas förrän man tappat tålamodet och hittat på annat, haha!

Utöver att ja gär glad över min dator så fick jag även en hel del pengar över så jag äntligen hade råd att ha en shoppingdag, åkte upp med älskling till Jönköping och kom hem tusen kronor fattigare men en hel del fina kläder, smycken och smink rikare. Blev även att vi mötte upp några vänner och spenderade eftermiddagen/kvällen med.

Och så har jag varit sjuk i ca fem veckor nu. Till och från har jag insjuknat och inte orkat något. Har en förkylning som ligger och trycker i bihålorna och vägrar lämna, och då och då (med tre-fyra dagars mellanrum) har det gått över till en rejält svullen hals och rethosta. Samt att jag känner av pollen, usch. Har lyckats smitta hela min familj + pojkvän, haha!
Får hoppas det släpper snart, och att sommaren blir underbar!

 


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0