Långhelg!

Gytt som bara den med långhelg, inledde den igår med att fira tre av släktens födelsedagsbarn på Köket med hela släkten. En trevlig kväll men som tog slut hyfsat tidigt för mig och min älskling, jag var så trött att jag trodde att jag skulle dö, eller åtminstone somna över tårtan.

Idag har det inte hänt mycket, och mycket mer ska det inte hända i helgen. Blir Nässjö en snabbis på lördag för att fira ytterligare ett födelsedagsbarn, Ida tre år. Kanske blir övernattning också, märker vi då :)

Ska nog lägga mig nu, är fortfarande ordentligt trött, trots att jag somnade till en snabbis på Theos axel efter lunch.. haha!
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0