Student!

Om cirka en timma blir det att åka in till Gislaved och försöka få bra plats så man ser när alla studenter, inklusive min älskling, springer ut! Ska bli kul att för första gången se min pojkvän i kostym! Haha ;)

Utsläppet är vid 15.00 och efter det blir det mys och mat hemmea hos älskling och hela hans tjocka släkt kommer på besök! Blir troligen en ganska tidigt kväll för min familj, har med oss syster och barnen så dem behöver komma hem och i säng i tid och jag och syster har lite att fixa inför morgondagen - min 20-årsfest!

Tänk, idag är min sista dag som tonåring?! Börjar få åldersnoja, vafan, jag är (mycket snart) tjugo år och har ingen aning om vad jag vill här i livet?! (Förutom att ha ett långt liv tillsammans med älskling såklart.)
Men självklart är det kul att bli tjugo, systemet nu ju! Hahah, kommer nog kännas lite genomskinligt när jag kommer in på systemet imorgon med en lång lista på olika saker att köpa, både cider, öl, renat och lite annat smått och gott. ;D

Men nu ska jag hjälpa bror med håret och lite sånt,
trevlig fredag folk! ;D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0