Ain't no party like an alcoholic party!

Oj oj oj vilken helg!

Finfin fredag, fest hos Emmie och Robert. Och självklart var vi inte nyktra som vanligt, blev en del, och även natt-pommes på Sten Stures runt 02.00. Träffade polisen när vi försökte ställa en skylt till rätta och inte långt efter det blev jag, Ellinor coh Emmie vittnen till en krock! Hörde en smäll, vände mig om och såg hur ena bilen snurrade runt och tappade bakdelen.
Sjukt läskigt, vi stod på trottoaren ca. FEM meter ifrån! Hörde även barn skrika, men det visades att det var unga i korsningen hundra meter bort, tur det! Inget folk blev skadade, och vi vandra vingligt tillbaka till lägenheten för att hitta madrasser över hela golvet. Somnade sedan bums, tio stycken i en liten etta.

Lördagen spenderades i början i Värnamo med städande efter feste och sedan bakis-pommes på någon pizzeria. Blev hämtad av mamma, bror och älskling och då blev det en del shopping (bland annat snygga festkläder till min 20-årsfest!). Lördagskvällen blev i Öjhult hos Simon med Theodor, Axel och massa andra. Trodde det skulle bli en seg natt, men det visade sig bli en riktigt party!
En gammal jobbarkompis var där, och vänner till min lillebror! Haha, i efterhand känns det sjukt att jag festar med hans fd klasskompisar.. HAHA!

Blev en rejäl uppvärmningshelg inför nästa helg då det blir älsklings student och min 20-årsfest!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0