Vad hände där?!

 
Oj, kan man säga.
 
Vilken eftermiddag! Min gamle högstadie-vän Jonna sa att hon är tillbaka i Gnosjö för några dagar så jag stack ut och umgicks med henne ett tag. Hade massa att ta igen ju! Kom sedan på en idé, varför inte dra till gymmet på pappas jobb? Ja, varför inte?
 
Så vi drog hem och bytte om, åkte upp och så var det redan folk i gymmet. Så vi drog fram pingisbordet som finns där och körde igång. Blev 30-40 minuter pingis och sedan lite flum för att sen ta itu med att gymma. Sprang en del och boxades lite. Kändes riktigt skönt att röra på sig! Mindre kul var dock att gå in på Konsum efteråt och känna att man inte var så.. fräsch.. Haha!
Har inte tränat sedan handbollen la av i.. mars? Förutom att jag gick ca en mil om dagen i april när jag hade mycket vikariat.. Men det la man av någon dum anledning av med så fort jag inte hade vikariat eller så längre, när jag inte redan var ute. Dumt!
 
Men det var en fin kväll. Och så kom jag på att jag tidigare idag fick ett samtal om att de vill att jag vikarierar på ett dagis, så det blir väl att lägga sig snart så man orkar upp. Nio och en halv timmars arbete, det är bra pengar. Bättre pengar än inga i alla fall! :D
 
Menee, godnatt!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0