Från långt till kort.. en annan är ju tvärtom?

Satt nyss och klickade runt på lite olika sidor och hittade det här:
 
Miley Cyrus klipper av sig allt hår?!
 
 
Man hade väl lite aningar om att hon skulle förändras sedan hon klippte av hälften och blonderade sig och självklart får Miley göra vad hon vill med sitt hår, och hon passar faktiskt väldigt bra i blont. Tycker dock inte hennes nuvarande frisyr är så charmig.. (men jag är ju inte så mycket för kort hår över huvud taget, så det är ju inget personligt mot Miley..)
 
Mellanlandning i förändringen..?
 
Blir lite smått ledsen bara.. Har aldrig varit något jättefan av Miley direkt, visst, hon har gjort några goa låtar på senaste tiden, men ja. Det är hennes hår jag beundrat henne för! 
Jag vet inte hur många gånger jag sett bilder på henne och önskat att jag hade det där långa hårsvallet hon bar på. Perfekta drömhåret!
 
Gimme!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0