Fyra månaders uppehåll är väl inget..?

Nästan fyra månader sen jag skrev här sist, och med så många (noll) otroliga nyheter förstår folk förhoppningsvis att så många otroliga saker har hänt.
Okej, en del har faktiskt hänt.

Min jul var fin, syster och barnen var hemma, fick bra julklappar och hade ett fint nyår. Har haft många fina helger och nästan lika många gånger har jag fått panik över att jag snart är 20 men inte har åstadkommit ett skit med mitt liv.

I alla fall, i slutet av februari, 25 februari för att vara mer exakt, så firade jag och min älsking ett år. Gjorde inget speciellt av det, var uppe i hallen och kollade en herrmatch för att sen komma hem till ett tomt hus och laga oss god mat och efterrätt. Hade hyrt film och bara va, nästan så det var på gränsen att man lika väl kunnat ha mjukisbyxor.
Fast man vill ju ändå se lite bra ut, hoho.

Och den 1 mars började jag praktisera på ett dagis i närheten, för att få erfarenhet och för att kolla om det är något jag kan tänka mig jobba som - och ja, hittills hittar jag inget fel i det. De gillar mig och märker att barnen tycker om mig så de har till och med bett mig vikariera vissa dagar, så det känns gytt. Vikarierat nästan hälften av tiden jag varit där, extra pengar i kassan tas alltid emot!

Handbollen har slutat för säsongen, men jag är ute och går minst en timma varje dag, för att förhoppningsvis orka pallra mig hela vägen till gymet snart.

Över lag lever jag ett okej liv (jobb-fronten och penga-tjänandet som inte är så lysande bara), och sommaren hoppas jag blir ännu bättre. Har dock inga planer alls än.
Nu jävlar ska jag börja med den här skiten igen! (Bloggandet), hoho!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0