En sjukling som börjar bli frisk..

..förhoppningsvis.

Svullen hals och snorig näsa. Orkar inte vara hemma, har ju precis kommit in i vanan att jobba på dagiset varje dag och hålla igång. Har precis blivit av med de där dåliga ovanorna med att bara kolla serier och halvsova i soffan för att jag inte haft något för mig.
- Men så hamnar jag där igen.

Fast jag mår ju i och för sig bättre idag, men troligen blir det en ledig dag till, för att hinna varva ner ytterligare så inte kroppen går sönder mer.

---

Just det! Var på Titanic 3D med älskling i söndags också, efter allt ståhej som varit under dagen då syster + familj var här.
Jag älskar Titanic, och att den nu finns i 3D är absolut inget steg bakåt! Gillar den minst lika mycket!
Hade en väldigt fin kväll/natt tillsammans med Theodor.
<3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0