Ring ring, bara du slog en signal..

EN signal?! När man ska ringa min vän Ellinor krävs det femtio signaler, eller i alla fall femtio FÖRSÖK. Blev lite smålack när jag var ute och gick i kylan och försökte få tag på henne! :( Meeeeen, hennes mobil hade dött under natten, och den ursäkten godkänner jag. Men men, jag har i alla fall fått lite motion idag, nästan två timmars promenad! Plus att jag kom inte hem tomhänt, gick förbi PUSS och köpte piercing-smycken till mina öron faktiskt, och ett grattis-kort. :)
 
Just nu känns det som om inget kan få mig att bli sur, men vänta bara, det kommer säkert komma upp något som ska jävlas med mig. Det jag var nere och tittade ut för att köpa kommer säkert vara slut när jag sen går ner för att faktiskt köpa det - skulle inte förvåna mig ett dugg och världen vill jävlas lite! ;D

Ska nu sätta mig och skriva ett nytt personligt ansökningsbrev som passar till tjänsten jag tänker söka. Så jag skrev mer senare! :*


Kommentarer
Postat av: Emmie

Du skriver ju inget om mitt party?! :O

Vad är detta?!?!

SKÄRPNING! :P

2011-11-05 @ 00:19:08
URL: http://euforin.tumblr.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0