Regn, bara regn.

Tänkte börja med att tala om att jag hatar regn. Jag vill ut och gå, men jag vägrar göra det i regn. Så kan det inte ta och sluta regna snart så jag kan få gå mina önskade promenader?!

Blir så less på att sitta inne hela dagarna och kolla tv eller läsa eller göra ingenting. För det finns inget att göra hemma hos mig - just där för vill jag ut och då. Då rör jag mig i alla fall och ser annat än samma fyra väggar hela tiden. Men som sagt - jag hatar regn. 

Läste ut "PS Jag älskar dig" igår, boken är dock långt ifrån lik filmen "PS I love You", men ändå bra! Köpte den samtidigt som jag köpte "Tretton skäl varför" för ett ganska bra tag sen, men jag har bara inte varit på "läs-humör" på senaste tiden.. Men nu så! Satte direkt gång med "Tretton skäl varför" efter "PS Jag älskar dig" och har läst hela dagen, har itne mycket kvar nu, och sen har jag ytterligare en bok som står på tur. För er som inte visste - på en typ tio-veckors-period köpte jag ca femton böcker. Läste dag och natt i somras känns det som. Och nu faller jag tillbaka igen! ;)


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0