Redan här igen!

Ja, visst är det otroligt? Jag kanske börjar bli "mig själv igen" och orkar blogga mer och mer? Eller är det egentligen "jag" att blogga? Ingen aning, men jag gör det ändå.

Har kanske inte så jättemycket att komma med men jag kan ta och tala om att jag haft en fin helg! Började med hemmamys på fredagen med familjen och på lördagen blev det match här hemma och barnpassning i Nässjö! Jag och Theo åkte upp och låg i systers och Mikaels soffa hela kvällen och någon gång då och då hörde hur något barn gnydde till eller hostade i sömnen. En riktigt mysig kväll faktiskt, dock blev det inte mycket sömn då jag låg vaken tills syster och Mikael kom hem vid två-tiden och Ida kom ner vid sådär sju-halv åtta morgonen därpå.
Strax efter lunch på söndagen satte vi oss i bilen hem och hann precis i tid till lillebrors match, och därefter herrarnas. Dock blev det bara en vinst i helgen - herrarna. 

Och vad upptäcker jag på lördagseftermiddagen tror ni? Självklart har jag dragit på mig värsta förkylningen/hostsjukan eller något. Sitter just nu med dubbla raggsockar, mjukisbyxor, tjocktröja och en filt runt mig - men ändå fryser jag fortfarande och nyser/snorar och hostar och är helt enkelt allmänt äcklig.

Jaja, blir att försöka sova nu, ska på ett möte imorgon lite för tidigt (haha, halv ett!). Hoppas kläderna håller mig varm inatt i alla fall, gick ju inte så jättebra igår.. Godnatt!



Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0