Fastnar med blicken

Kommer på mig själv att jag fastnar med blicken på nästan allt? Så otroligt jobbigt, man får inget gjort. Bestämmer sig för att göra något - fastnar med blicken på något på vägen och sedan är jag helt tom i huvudet. Kan det vara förkylningens biverkningar? Känns varm också trots att jag fryser, så vem vet, kanske sätter febern i nu också? Blääää!

Mötet idag gick bra i alla fall, fick inte så mycket sagt, satt mest och "mhm:ade" och "ah:ade" på rätt ställen. Men personen jag hade mötet med visste om att jag inte är helt frisk och därför kortade vi ner det så jag redan efter en halvtimma var på väg hem igen.

Blir troligen ingen träning ikväll med tanke på vad som kanske är på gång och vad jag redan har i mig. Vill inte att det ska bli värre, så ska nog vila upp mig så jag är bättre på torsdag och kan ge allt då istället! Eller... Jag vill ju träna! Har sådär två timmar på mig att bestämma mig, får se hur det blir.. haha!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0