11-11-11

De två senaste veckorna har faktiskt inte varit så tråkiga, trots att jag fortfarande inte har något arbete.. Förra veckan kom en kompis från Göteborg ner för att lana med min bror, men det blev att vi istället satt och snackade skit och hade filmkväll och en dag drog vi och några till in till Värnamo och gick på stan. Fredagskvällen spenderade jag hos Theodor och på lördagskvällen var jag på maskerad-fest hos en vän - jag utklädd till Baby Spice! ;D

Denna veckan har jag haft tre möten, tisdag, onsdag och torsdag, så jag har varit ute och gått en hel del. I onsdags var mötet i Gislaved så jag passade på att besöka skolan och överraska älskling lite! Idag blir det att åka till Jönköping så fort pappa och bror kommer hem. Blir en snabbis eftersom mamma fyller år så vi ska ha gäster ikväll! :) Ska nu byta om från mys-kläder till.. något annat jag kan visa mig ute i! ;D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0