Vi måste ju vara med?!

Jahap, då hamnade man hemma sitället för på jobbet idag efter skolan, men det behövs, har fyra inlämningar/prov imorgon.. dock har jag glömt psykologi-papprena i skolan så det får duga med att jag gör tre av dem snackar med psykologilärarn så jag får tills på måndag på mig, awesome att vara sjuk ibland, man kan lätt skjuta på inlämningsdatum... Haha!

Snart blire träning (lite halft med tanke på att jag INTE vill förvärra min hals nu när det bara är tjugo dagar kvar till studenten)! :D Är lite smått pepp på det, kanske ni märker?
Och på tal om studenten.. vad hör till studenten? ;) Jo just det, KarnELEValen! :D Det var sagt att MP08 inte skulle delta, men det har vi ändrat på, MP08 är med och ska göra detta till en otroligt minnesvärd dag! Det är en "once in a lifetime"-händelse så vi bara måste delta då ju! ;) Oooh, hoppas på superfint vänder och att alla, exakt ALLA är på underbart humör! :D

Ska plugga vidare nu, filmkunskapen nästa! Pyss på er! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0