Vad fick jag med mig hem?

Jo, det blev att åka till Jönköping med mamma och bror! Men jag var duktig som lämnade in min psykologianalys i alla fall! :D

Vad hittade jag då? Jag hittade fyra klännignar jag blev totalt förälskad i, dock köpte jag bara två av dem för att nu har sådär tio dagar på mig att bestämma vilken jag väljer, typ. Hittade vita jättefina skor också som nog ska passa fint till klänningen! Plus leggings och örhängen som man nästan alltid får med sig hem.. Samt att när jag tog brors kort för att springa iväg och köpa födelsedagspresent till mig från honom så råkade jag springa på lite småsmycken som blev ett väldigt fint mobilsmycke (dock betalade jag det själv.. haha!). Jag var också väldigt snäll och bjöd både mamma och bror på tacobufé! 

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0