Typiskt?

Projektarbetes-redovisning idag, riktigt skönt att ha det gjort, blev som sagt sextiosju hela sidor.. Får hoppas bara det duger för min handledare så jag klarar ämnet ;D Haa, vilket jag lär göra!

I alla fall, är det inte typiskt att när man för en gångs skull är hyfsat pepp på att jobba (jag vet, vme är egentligen pepp på att jobba några timmar efter en lång skoldag?) så kan man inte jobba?! Åkte till jobbet idag men hann bara jobba en halvtimma innan maskinen kände för att jävlas och typ "gå sönder". Sååå, ja, det blev att åka hem istället och fortsätta imorgon/onsdag när någon fixat maskinen.. Fast jag kanske inte ska klaga, riktigt skönt att bara ligga hemma och inte göra ett skit.. Har haft fullt upp senaste veckorna ju..

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0