Soft fredag!

Blev att jobba idag eftersom mina lektioner var inställda, så ja, satt och pillade på metallklumpar fram till ett idag, duktig jag är! Riktigt soft jobb faktiskt.. Och sen jag kom hem har jag inte gjort alls mycket, fixat till mig lite och varit nere och handlat + beställt klipp-tid inför studenten! Behövs verkligen.. Har jätteslitet hår.. usch! :(

Vad händer ikväll då? Jo, det blir att festa lite smått med Ellinor hemma hos Emmie och Robert! Sen kanske det blir Harrys eller något, klär man sig helvitt kommer man ju in gratis, det gillas! ;) Haha, komme ri vilket fall som helst ha en skön kväll, behöver få glömma skola och sånt för en kväll, lovely!

Vet inte om jag sover över där kanske, beror på om jag hittar skjuts hem ikväll.. I vilket fall som helst ska jag möta upp Erica i Värnamo imorgon för att kolla runt efter några sköna skor jag kan ha på studenten - alltså kvällen. Skorna jag ska ha under dagen är redan fixade och jag håller på att gå in dem för fullt? ;D Men nu blire mat och sen ska jag slänga på mig lite bättre kläder, pusshej! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0