Ingen tid för att uppdatera...

Känner mig sämst på att uppdatera bloggen.. Jag är skittråkig! Men vad kan jag göra? Jag hinner tyvärr inte uppdatera :(. Det är mindre än två veckor kvar till studenten, och jag har huur mycket som helst kvar att fixa! Massa inläningar, prov hit och dit, redovisningar och så ska man orka engagera sig under lektionerna också! Mitt huvud är som en karusell, virvelvinden eller något.. Tankarna flyger hit och dit och det är ingen ordning på någonting! Snart spyr (sprängs) det säkert också, skulle verkligen inte förvåna mig! Haha! ;)

Nej men jag överlever, det är bara två veckor, minus en dag. Åååh, jag är så otroligt pepp på det! :D Dock vill jag inte ta studenten, eller jo, men jag börjar få lite panik.. Vad händer sen?! Skolan är egentligen ganska soft, man får allting lagt framför sig typ, sen vad man gör det är ju en annan femma, men ändå, det är inte som nu.. Allt är nytt, allt hänger på mig - bara mig! Jag gillar den tanken att jag själv bestämmer hädanefter, meeeen.. Vad ska jag bestämma när jag inte vet vad jag vill? Dilemma på hög nivå, men jag reder ut det! :)

Sitter just nu och pillar på en inlämning i filmkunskapen, och sen ska jag trycka i fakta om konstnärer, och Naturkunskapsboken i huvudet.. Och lite religion på det, helt underbart! ;) Eller snarare jobbigt och stressigt, fast jag vinner inget på att sega så nu jävlar ska jag sätta fart, pussshej! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0