Host?

Tisdag och jag är inte så jättepepp på att arbeta teoretiskt idag. Ska egentligen leta fakta om någon valfri konstnär, fast nej. Det orkar jag inte, samt att jag inte orkar gå på psykologin i eftermiddag, så jag tror jag åker till Jönköping. Host, ska nog ändå bara gå igenom provet såååå, haha, leta studentklänning istället kanske? Bli lite småsjuk framåt eftermiddagen, host. Hah! Faast fotografin kan nog bli bra idag - diskutera inför utställningen som har invigning på måndag troligen! Hoppas det, för jag är pepp på att planera och kolla in bilderna vi ska använda oss av!

Just nu - lyssna musik och vänta på att Theo ska titta in i klassrummet, ska visa honom min nya favoritlåt, hooho! Är helt kär, uuh, kan lyssna på den om och om igen, och videon är så underbar! Kanske delar med mig av den här så småning om ;)

Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:28:13
URL: http://lixy.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0