Fredag den 13de

Självklart! Det sägs ju att detta är otursdagen? Och jo, lite så är det kanske, för min del i alla fall. Vad hände i morse? Jo, jag bytte lösenord på min användare i skolan (som datorn uppmande mig om att göra eftersom lösenordet snart går ur) och vad händer då? Den blir cp och jag kan inte logga in varken med mitt gamla eller nya lösenord, samt att min laptop inte kan koppla upp till nätverkat i skolan längre. Detta resulterade alltså att ja ginte kunde skriva ut mitt tal, mitt PM eller min projektarbetesrapport.. Surt som bara den!

Meeeen, jag har i alla fall haft en jättefin eftermiddag med Emmie i några affärer och sen med Theo hemma. Slutade ju redan vid halv tolv idag så har hunnit med en del! ;D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0