Final för Eric!

Jag är inte något jättefan av hela den här Eurovision songcontest-grejen men självklart vill man att det ska gå bra för sitt land, eller? Och i år tycker jag faktiskt att vi skickar ett bra bidrag, Eric är söt och charmig, glad, kan sjunga och dansa och låten svänger på sitt sätt! Får hoppas att vi går långt i finalen!

Men nu i semifinalen... När man läst i tidningar och allt har det ju stått så otroligt mycket om att Eric är favorittippad och massa, men när det bara fanns en plats kvar och vi inte var uppräknade än blev jag helt nervös.. Så självklart var platsen vår, och länderna räknas ju upp utan någon speciell ordning, så vem vet, egentligen kanske vi låg bäst till? I alla fall, gött att vi är vidare och jag tror Eric kommer göra minst lika bra ifrån sig på lördag!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0