EN dag kvar som elev på Gärdet!

Elva dagar sen jag bloggade, minns inte ens när ajg sist lät det gå så långt mellan två uppdateringar?! Förlåååååt, jag har varit jätte, jätte, jätte, jättedålig på att uppdatera nu det sista! Men jag har haft så sjuukt mycket att pilla med, massa skoluppgifter som skulle in nu det sista inför betygssättningen, massa inför karnELEValen som var under Gisledagarna nu i helgen, planering och fixa saker hit och dit.. Men det blev ett gött resultat! Eller ja, vi var väl minst, men vi har inte helelr jobbat på det i över ett år! Azum jobb för att bara fixat i någon vecka! ;) Dock inträffade värsta skandalen då våra, Medias, poäng på något sätt inte hade kommit in efter poängjakten så vi fick ingen placering, så jävla dåligt! Hela karnELEVal-styrelsen i år har varit kass..

I alla fall, sitter just nu med färg i håret (ser ut som om det kommer bli bruuuunt?!?!) och ska snart hoppa in i duschen och sen städa rummet och pilla med tusen olika saker innan ajg och resten av klassen åker hem till Mia och pyntar vårt studentflak.. Det är på tiden nu alltså, för IMORGON TAR JAG STUDENTEN! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0