Årsmöte!

Kom nyss hem från ett över tre timmars långt årsmöte med handbollen, dock var det bara jag, Emma och Pontus som var där utöver de äldre typ styrelsemedlemmarna eller något.. Aja, blev lite småsegt framåt slutet, men nu så. Är jättetrött och somnar troligen ganska snabbt ikväll.

Kan för övrigt inte fatta att det bara är tjugoen dagar kvar till jag tar studenten! Är helt pepp! :D
Något mindre bra just nu är att jag är lite småtjock i halsen och inte är riktigt jättekry, men det är värre för min pojk, han såg helt slut ut igårkväll när vi skulle lägga oss, stackarn, tror han börjar bli riktgit sjuk. :( Jag får kanske överraska honom någon dag med en god kaka? Haha!

Nej men ja, det var allt för idag, pusshej!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0