Vilken tur!

Woho! Efter att ha haft tre lektioner så kom jag på att filmkunskapen skulle vara inställd, och så fick jag höra att engelskan också var inställd så jag och Ellinor åkte från skolan redan vid tooolv! :D Blev inte så hemsk dag idag ändå! Åkte och käkade och sen besökte vi optikern här i Gnosjö, riktigt kul att se Ellinor prova massa glasögon, HAHAHA shit vad vissa var fula! :(
I vilket fall som helst så somnade jag när jag kom hem - trots att jag sova länge inatt! Vaknade sen av att Theodor ringde och nu sitter jag här. Känner mig seg men ändå glad över att han väckte mig, kan inte sova bort hela eftermiddagen ju! Särskilt inte när jag har ett halvt naturkunskapsarbete att skriva tills imorgon... buhu!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0