Vad tänker jag på.. egentligen?

HAHA! Dagens konversation alltså! Jag och Emmie lekte lite i bussen hem, ni vet "tänka-på-en-sak-och-den-andra-gissar"-leken! :D

Emmie: Hudfärgad? En kroppsdel?
Jag: Ja..
Emmie: Och den är.. för det mesta mjuk men kan bli hård?
Jag:
Ja, vid vissa tillfällen...
Emmie: Öhm, oookej? Stor, liten?
Jag: Beror på, olika från person till person..
Emmie: Haha okej?! Tjock, smal?
Jag: Olika!
Emmie: Asså, du hör väl hur det här låter?! Hahaha!
Jag: Eh.. HAHAHAH jaaa!
*båda skrattar som bara den*
Emmie: Men assåå.. Mjuk men kan bli hård ibland?
Jag: Jaaa, hahahahahhahha! *skrattar så jag börjar gråta*
Emmie: Haha, peeeniis!?
Jag: PHAHAHAHAHA! Neeeeej...!
Emmie: Men vadå?!
Jag: En fotsuuula!
*båda skrattar och jag gråter lite till*

Fint, mycket fint, de andra i bussen måste tänkt att vi var helt störda! <3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0