Jag hade tråkigt, orkade inte plugga.

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - Linnea Jennifer Hernberg.
när fyller du år? - nionde juni.
några piercingar? - räkas öronen? isf sju.
vad har du på dig just nu? - underkläder, leggings, två linnen, kofta och sjal.
vilken årstid är bäst? - vår/sommar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - efter att ha sovit bra och vaknar av solen lyser in. och mer än gärna bredvid Theo eller en väldigt fin vän.
vad tycker du mest om hos dig själv? - ingen aning.
vad är du bra på? - vetefan?
vem älskar du mest på denna jorden? - oj. jag vet inte. Sandra, min syster tror jag.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon, helst Theo eller någon fin vän.

7 frågor om dina vänner

vem vet typ allt om dig? - oj, jag vet inte. tror inte någon vet exakt allt, men många vet mer än andra, ex Lina.
vem är den roligaste av dina vänner? - uhm, Viktor är riktgit kul.
vem är snyggast av dina vänner? - de är schnygg-huvven hela högen.
vem är mest partyprisse? - Malin P eller min kusin Emilie.
vem är den du helst har filmkväll med? - Lina, Theo, Nathalie eller Erica.
vem av dina vänner är mest "evil"? - ingen aning, men jag chansar på Göhk eller någon.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - öh.. Lina isf skulle jag tro.

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min syster tror jag.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mjoda, helt okej.
vem är farligast i din familj? - farlig vet jag inte, men mamma är inte att leka med när hon ahr en dålig dag alltså..
vem ser roligast ut i din familj? - lillebror, han är knasig hela han, gillart.
vem är coolast? - jag, vem annars?
har ni något husdjur? - ett x antal fiskar.
vem har du mest gemensamt med? - syster
vem står för underhållningen? - det är nog jämnt födelat.
vem sover du oftast med? - i familjen? mig själv. (haha, arton år och sover mellan mamma och pappa kanske?)
roligaste kvällen med familjemedlem? - ingen aning, troligen någon kväll vi spenderat med syster och hennes lilla familj.

10 frågor om idag

vad har du gjort? - vaknat bredvid Theo, varit i skolan (dock ingen vanlig skoldag, vi ändrade om schemat utefter hur vi mådde), försökt plugga hemma men det slutade med att jag gör det här.
har du varit glad idag? - ja.
har du varit ledsen idag? - njae, lite smådepp till och från över vissa saker kanske.
har du gjort något bra idag? - ja, lekt med Theo och vänner.
vad ska du göra nu? - fortsätta svara på frågorna (och på folket som skriver på msn).
har du gjort något dålig? - ätit en halv onyttig kycklingtallrik.
vad har du ätit idag? - en macka, en halv kyckligntallrik.
har du duschat idag? - nej, men ska göra efter träningen.
är du trött nu? - lite smått kanske.
vad händer imorn? - skola, mer vet jag inte.

Skolan
Går du i skolan? - ja.
Har du varit i skolan idag? - ja.

Annat
Hur mår du just nu? - småtrött med bra.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja.
Har du piercat dig? - inte utöver öronen.

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast? - någon hemifrån.
Vem ringde du senast? - Theodor.
Vem sms:a till dig senast? - Theodor.
Vem sms:a du till senast? - Theodor.

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa - hon sitter i rummet intill, vi såg varandra för kanske fem minuter sen?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - fem minuter sen när jag gick förbi tv:n?

Sport
Går du på någon sport? - ja.
I så fall, vilken/vilka? - handboll.
trivs du med den sporten/träningen? - självklart.
Tycker du att den sporten/träningen är rolig? -  klart, varför tränar jag den annars?
Gör den sporten/träningen dig glad när du håller på med den? - ja, trots att det går skit ibland.

Övrigt
Har du sminkat dig idag? - ja.
Isåfall, vad för smink? - foundation, kajal, mascara.
Vad har du på dig för trosor just nu? - hipsters.
Hur ser dem ut? - svarta/vita.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - hel-svart.
Hur ser den ut? - hel-svart sa jag väl?
Är du hungrig nu? - nej.
Vad är klockan nu just nu? - 17.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - msn, spotify, fb, blogg.se, bdb, google - Moa Martinson.

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - S&M - Rihanna.
Vad gillar du för musik? - oj, allt möjligt typ.
Gillar du punk? - funkar.

Kläder

Har du fler än 4 linnen? - ja.
Har du fler än 3 jeans? - ja.
Har du fler än 5 tröjor? - ja.
Har du en vit bh/topp? - ja.
Har du en svart bh/topp? - ja.

Smink och hår
Använder du mascara? - ja.
Använder du Wax? - ibland.
Använder du ögonskugga? - ibland.
Använder du kajal? - ja.
Använder du hårspray? - ja.
Använder du volymspray? - händer.
Andänder du mousse? - nej.
Använder du deodorant?- ja, ofc.
Använder du skinspray? - nej.
Använder du parfym? - ja.
Använder du läppglans/läppstift? - ibland (läppglans).
Använder du brunkräm/foundation? ja (foundation).
Använder du rouge? - nej.
Noppar du ögonbrynen? - då och då.
Uppsatt hår eller hängande? - både och.
Plattar/lockar du håret varje dag? - oftast (plattar).
Duschar du varje dag? - var/varannan.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.

Kärlek
Är du kär just nu? jaaa.
Har du kysst någon idag? - ja.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ja.
Har du ett förhållande? - ja.
När går gränsen vid otrohet? - jag vet inte, kyss kanske?
Har du varit otrogen och om ja, varför? - kanske? fick en kyss, men besvarade den inte.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej.
Är du romantisk? - vet inte, hoppas det, är jag?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej.
Är du svårflörtad? - nja.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Tom.
Hur länge höll det? - fem månader.
Har du lekt med någons känslor? - nej, eller?
Hur länge var ditt kortaste? - två månader. (om man inte räknar med tio-minuters-förhållanden i lågstadiet?)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu ett förhållande med Theodor.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej aldrig.
Är du en bra pojk/flickvän? - fråga Theodor.
Är du singel? - nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej.
Har du varit kär i någon? - ja.
Är du kär just nu? - självklart.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0