Tid för jobb på eftermiddagarna?

Känns så sjukt bra att äntligen ha fått klart naturkunskapsarbetet! Ett skolarbete mindre att stressa över, haha! ;) Ska sitta och spendera resten av lektionen med att lyssna musik och inte göra ett skit, låter fint huh?

Fick även en förfrgan från pappas jobb, "mitt jobb" (jobbar där på loven) om jag ville börja jobba eftermiddagar. Det låter otroligt lockande! Inte själva jobbandet, utan mer att tjäna pengar, för det behöver jag. Ska försöka hitta något sätt att få det att passa ihop med handlbollen bara, så jag hinner med båda. Men ja, får se hur det blir med det, kanske inte ens tar det eftersom det kommer bli för stressigt, måste hinna med skolan också?!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0