Sjuk igen..

Det var inte alls längesen jag var sjuk sist! En månad för att vara exakt.. Men nu har det slagit till igen, inte kul! vaknade i morse och kände att halsen inte var hundra, och under dagen så har den blivit sämre. Det gör ont när jag pratar och jag hostar hela tiden! Såndär irriterande hosta som egentligen inte hjälper. Så det blir ingen träning för mig ikväll inte, ska ligga hemma och tycka synd om mig själv, haha! Blir att gnaga på en banan och "kolla på tv", jag som egentligen inte gillar bananer?! Jag blir helt konstig när jag blir sjuk, helt plötsligt gillar jag saker jag annars ogillar och saker jag gillar kan jag knappt lukta på.. Haha!
Nej, nu lockar soffan och jag tänker göra som den vill - lägga mig ner och troligen råka somna om inte allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Yoannah

Jobbigt! Krya på dig!

2011-03-24 @ 23:57:20
URL: http://yoannahh.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0