Så mycket bättre!

Jag måste bara få hylla Dynazty! Hade aldrig hört talas om dem förut, men nu när de gjorde Anna Bergendahl låt "This is my life" så tror jag att hur många som helst kommer börja nöta deras musik! Har spanat in dem på bl.a. Spotify, och deras egna låtar är faktiskt bra! Hade vi skickat iväg deras version av Annas låt hade vi haft otroligt större chans i Norge förra året! Gillar verkligen deras version, smånöter den lite bara! ;D Haha!

 

Och utöver det vill jag tillägga att jag tycker det är så sjukt dålig stil av Swingfly/låtskrivarn eller vem fan det nu är som bestämmer vilket namn som ska presenteras med låten. Jag menar.. utan Christoffer Hiding är Swingflys "Me and my drum" ingenting, verkligen ingenting! Christoffer Hiding är enligt mig sjukt bra och förtjänar att synas mer! Han nämns nästan aldrig att han är med och sjunger och han får inte ens vara inne på sccen under hela framförandet. Usch och fy, tummen ner för Swingfly och en fet tumme upp för Hiding!
Tyckte om dig redan i Idol, pojk! :*

Haha! Shit, kommer ihåg när jag och Lina såg honom på Resecentrum i Jönköping, blev helt till oss! Hahahaha, "AAAAH, kolla kolla kolla, det är CHRISTOFFER HIDIIING!" Söta vi är ;D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0