Overkligt!

Gaaaaah! Gissa vem jag träffade igår?!... Mary Ellen Mark! :D Hon är en av de bästa inom fotografi, troligen min favorit! :D Helt underbara bilder tar hon! :D

Dock var jag ganska sjuk, så jag var helt seg, men hängde med bra ändå under föreläsningen och på utställningen! Hade en jättefin dag med fotogruppen, precis som jag hade i torsdags då jag var i Borås. Men att träffa Mary Ellen Mark var verkligen underbart! Vågade dock inte säga något, blev helt stum när hon var i närheten, vågade inte be om bild eller autograf eller något.. Men ett hej fick jag fram i alla fall, och att jag verkligen gillade det hon gjorde!
Kom hem till Gislaved vid nio och fick halvdö hemma hos Sandra I i sådär en timma innan bussen till Gnosjö gick, sen när jag kom hem tog det inte lång tid innan jag somnade, trots att jag sov ca fyrtioåtta av femtio mil i bilen till och från Malmö!






(Bilder från google, tagna av Mary Ellen Mark)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0