Nu måste jag ta tag i läsningen!

Jag har bara en sak att göra i skolaväg just nu: läsa svenskan! Jag har skjutit upp det hur mycket som helst.. Började bra med att läsa och läste femtio sidor på två dagar (och ja, det är bra för att vara en gammal urdålig svenskabok) men sen fick vi engelskaboken och jag började läsa den istället. Då hamnade jag efter med svenskan.. Hade, eller rättare sagt har ingen som helst lust att fortsätta läsa på den. Usch och fy, tråkig, trist, gammal och.. Ja, tråkig. Blir att åka upp till hallen tidigare och sitta där uppe på läktarn och försöka läsa under tiden som bror tränar, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: mella

oh, bra att du peppar mig nea! PLUGGPLUGG! :D

2011-03-15 @ 22:58:57
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0