Nej men snälla..

Var ute och åkte runt med Ellinor hela fotolektionen kändes det som, åkte först till kommunen för att skriva ut bilder och sen fastnade vi på Linneas och blev tjocka, hihi! Hämtade ut bilderna och hade kanske en halvtimmes lektion efter det.

Alla klagar på vädret, och såklart måste jag också göra det, jag är så trött på det! I tisdags var det ju så fint att man kunde gå med uppknäppt jacka men ändå inte frysa för mycket liksom. Det var riktigt härligt att man nästan blev lite blind av solen! Men vad händer? Självklart ska det börja snöa sån där blöt äcklig snö som bara förstör! För första gången på länge blev jag nöjd med håret, men det räckte ju att jag var ute i den fuktiga luften fem minuter innan det var äckligt, smålockigt och hemskt. Och inte nog med det så blev man helt blöt om fötterna och fryser som en idiot! Jag ogillar detta starkt och jag vill ha våååååååår! :(


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0