Men nae!

"Får hoppas att svenskan och engelskan blir lite mer värt.." - Ja men eller hur va!
Gick tidigare från psykologin eftersom jag inte hade något att göra, så jag var väl bara där sådär fyrtio minuter och sen var det svenska, trodde vi. Efter att ha väntat tio minuter drar klassen ner till receptionen och får veta att svenskan är inställd. Men ingen hade kollat något om engelskan som var efter lunchen, så jag kollade upp det och även den var inställd. (Och som jag nämnt tidigare skulle jag få sluta vid två idag egentligen, eftersom sista lektionen - filmkunskapen också var inställd.) Blev att jag tog bussen hem redan vid halv tolv, så sjukt ovärd dag! Åka in till skolan för fyrtio minuter - som jag ändå spenderade på facebook. :S

Har inte gjort ett skit sen jag kom hem. Orkar inte göra något heller, jag är helt slut, kanske ska lägga mig i sängen och kolla film i min ensamhet.
Önskar att Theodor var här, jag fryser och jag saknar att ligga nära honom.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0