"Linnea, du har pengar!"

Nej men oj oj oooj vilken värd dag, haha! Har fått massor gjort, men det känns som om jag inte gjorde ett skit. Jag och min lärare fotograferade varandra i studion, haha! Vi var ensamma mesta delen av tiden, bäst jag är, haha enda eleven typ! Sen fotograferade jag Viktor till mitt arbete och blev supernöjd med bilderna!
Malin P sprang även runt med min mobil och smsade med min pojk, sen bestämde hon att vi skulle följa med Theo och hans kompisar till La Bella (eller något?) och äta. Egentligen har jag inga pengar, men även där bestämde Malin att jag visst hade det. Dock så träffade vi andra där nere som vi åt med, haha! Sen blev det strul med fotografin, en flicka i gruppen trodde vi skulle ha (fast jag var typ 97% säker att lärarn sagt i alla fall till mig att jag var klar och kunde åka hem) så jag tog mig upp till skolan och missade bussen hem. Hade vi lektion? Nej. Drygade lite med Theo då, för han råkade inte ha lektion.

Kom hem för.. fyrtio minuter sen och har fortfarande inte kommit igång med svenskan som ajg borde arbeta med, fy på mig. :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0