Kort dag!

Kort och fin dag i skolan, allmänt pepp och glad! Blev en otroligt flummig projektarbeteslektion, råkade lämna klassrummet lite för tidigt eftersom vi inte hade något att göra så jag jag, bby och Filip fick skjuts till stationen av Maliiiin! Malin är för övrigt HELT KNÄPP. Fast jag tycker på något konstigt sätt om henne ändå :). Sitter i soffan nu och planerar inför ikväll, typ. Lina, Malin och kanske Sanne kommer förbi och ser glada ut, ska chillllla och mysa!

Är massa pepp, och favoritlåten just nu är en gammal söt låt från Lilla Melodifestivalen 2009! En vanlig dag med Ulrik, jättesöt! Exakt så jag känner det idag! ;) haha! :D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0