Jag vill inte vara sjuk längre

Känns som om jag har allt för många dåliga blogg-dagar nu för tiden. Jag håller på att bli sjuk så just nu är det nästan inget som känns värt att blogga om, troligen därför. haha! Eller vadå håller på? Jag är sjuk, men i skolan ändå. Har värsta förkylningen och är allmänt äcklig, hihihi! Nyser hela tiden.. buhu!

Idag händer det inte så mycket, ska vid halv ett/ett gå ner till samhället med några vänner och utföra ett psykologiarbete och åker troligen hem direkt efter det. Träningen ikväll vet jag inte om den blir av för min del tyvärr. Får hoppas förkylningen släpper lite under dagen! :) Orkar inte vara sjuuuuuk!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0