Jag är trött.

Somnade alldeles för sent igår! Kommer aldrig orka med den här dagen, plus att jag har inte ens lektioner! Eller jo, fast jag har två inställda så jag ska sitta och göra ingenting mellan halv elva och tio över två, kommer jag dö? Ja, en smula. Vad ska man hitta på då? Måste ju hålla mig sysselsatt på något sätt... Och egentligen borde jag jobba på min bild nu, fast det orkar jag inte heller, det är bara en kvart kvar tills vi slutar så jag anser att det är onödigt att dra fram färg, sega på facebook får bli vad jag gör resten av lektionen!

( Tänkte  även nämna att jag troligen inte kommer dra fram datorn något mer idag, kanske ikväll men ah, får se hur länge jag stannar hon Theo i eftermiddag! :) Så att ja, dålig bloggdag helt enkelt. )

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0