Hallen resten av eftermiddagen/kvällen!

Har precis kommit hem efter en väldigt rolig biltur med Ellinor (istället för buss hem från skolan)! Haha, riktigt kul! Eller så är jag bara övertrött och flummig och skrattar åt allt? I alla fall, har hunnit slänga i mig lite mat och packat väskan för nu bär det av upp till hallen för att sitta där och plugga under tiden som min bror tränar och sen blire match för mitt lag! Dock ska jag inte spela, (första matchen jag missar, och nej, det är långt ifrån kul) ska vila upp mina ben tills på söndag då vi möter Nässjö borta. Tuffare match och roligare för min del eftersom lilla Alice så gärna vill se mig spela, vilket hon får göra dåå ju! :D Får se hur mycekt pluggande det blir, men förhoppningsvis lyckas jag koncentrera mig, har massa att göra klart! Kommer hem runt halv nio-nio skulle jag tro, men jag kan inte lova att jag orkar starta upp datorn för att blogga...

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0