Gillar fortfarande inte onsdagar.

Somnade tidigt igår, Theo åkte hem typ halv tio och jag somnade, tio, wihu! Tycker inte om att somna så tidigt, blir av någon anledning myyycket segare dagen efter.

Men idag då vavavava. Onsdag - och jag gillar det inte! Onsdagar är jobbigt, långa och tråkiga. Känns som man står och stampar på samma ställe, jag menar.. Det är mitten av veckan faktiskt. Sen blir det ju inte bättre av att Theo inte är i skolan heller, det suger. Fast jag borde jobba med mitt naturkunskapsarbete nu, men orkar jag det? Självklart inte! Men jag borde.. men Malin är dum som bara sitter och kolla på när jag bloggar istället för att slå till mig och säga åt mig att ta tag i arbetet! Hennes fel bara för det säger vi! :) Hihi!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0