Finfin dag!

Började fint i morse med att fixa sig hyfsat snabbt och sen bege sig av mot Nässjö! Hade en superfin dag där och jag saknar redan de små liven! :D Fotade riktigt mycket det här gången, dock orkar jag inte lägga upp bilderna ikväll (inatt?). Åkte hem och hittade Vaggeryd på vägen (som vanligt, haha!), men den här gången stannade vi till så jag kunde springa in och överraska Erica! Och gissa om hon blev överraskad.. Stod och bara kollade på mig innan hon fattade att det var sant att jag stod där! Blev bara ett snabbt "hej" och "grattis" i och för sig eftersom familjen väntade i bilen, men det var fint att se henne igen, och självklart Ludde också som var där! :D
När jag väl kom hem blev det att hinna slappna av i sådär två timmar eller något och sen kom både Lina och Josse! Chill-kväll eller vad man kan kalla det, har inte gjort något nödvändigt över huvud taget! Bara suttit och snackat skit och sånt, med det kan också vara kul! :) Blev av med dem framåt ett skulle jag tro, och har legat nu coh redigerat lite bilder, men nu måste jag verkligen sova. Är jättetrött i både kroppen coh huvudet plus att jag ska upp hyfsat tidigt imorgon och dra iväg på match! :D Såå, godnatt-puss! :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0