Fin helg!

Jag har varit u-r-k-a-s-s på att uppdatera här, jag vet. Men jag har faktiskt inte haft någon lust att blogga när jag varit med Theodor.
Fredagen var fin, började bra i skolan och blev bara bättre framåt kvällen. Följde med bby hem från skolan och blev sedan hämtade av Viktor och Emanuel för att åka iväg och träffa folk! Hade en fin kväll men kom hem ganska tidigt. Var hur trött som helst av någon konstig anledning. :S Sov länge igår och åkte sen in till Gnosjö. Kom hem och jag och Theo bakade världens bästa chokladbollar! Josses mor tittade in och sen kom även Josse, satt och flummade lite innan det blev kväll och såklart satt vi framför tv:n och kollade Melodifestivalen! Hur den gick vet redan alla, och jag säger återigen: jag tror han är rätt! Efter det satt vi framför datorn och kollade kläder halva natten kändes det som.

Och idag då, vaknade inte så jättetidigt, och för sådär tjugo minuter sen försvann Theo hem till sig. Saknar honom redan, men vi ses ju imorgon i skolan, hihi (a). Nu ska jag.. vet inte, men senare i eftermiddag blir det antingen att läsa svenskaboken eller kolla film. Haha!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0