Dålig hårdag..

Godmorgon allihopa! Vaknade för sådär en timme sen, fast jag egentligen inte behöver vakna förrän typ nu.. Kände att jag skulle behöva lägga lite tid på mitt hår, det ser h-e-m-s-k-t ut! Jag måste verkligen bleka min utväxt (egentligen hela håret).. Jag har köpt medel, men har jag pallat/haft tid till att göra det? Nej. Och idag hinner jag inte heller, buhu. Skulle egentligen gjort det igår, men jag kände för att besöka Theodor istället. HAHA! Jag måste vara sämst! Åker dit för att umgås och så somnar jag?! Sov typ en timme tror jag.. och han väcker mig inte! :( Haha!
Fast nu ska jag platta till håret lite och sen bär det av till bussen! PEACE.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0