Bloggpaus

Har märkt att min tid som sjuk har blivit lite av en bloggpaus. Har inte orkat blogga.. har faktiskt ite orkat göra något alls! Sen i torsdags för exakt en vecka sen har jag varit hur seg som helst och det var precis att jag orkade ta mig genom helgen i Nässjö. I tisdags var jag ju på benen och var i skolan och så, men det var inte smart.. Skiten blev värre och sen dess har jag varit sängliggande. Inte kul alls, känns som om jag håller på att hosta lungorna ur mig samt att jag snart snyter ur hjärnan genom näsan. (Oj vad mysig jag genast känner mig..)

Nej, men att vara sjuk är verkligen inte kul! Saknar verkligen att träna! Och så saknar jag folket i skolan! Men inte minst av allt saknar jag rent av känslan av att vara frisk! Är sådär tjock i halsen och varje gång jag hostar så spyr jag typ, bara för att jag är så känslig.. Ni vet den där hängade saken i halsen? Jag har en lång sån som bara är i vägen, HAHA får en bild framför mig att den ligger ihoprullad i min mun.. Men ni fattar! Sen att jag är så jävla förkyld hjälper ju inte heller. Både jag och bror ligger hemma och snorar, fortsätter det såhär kommer vi ska inte äga något annat än hushållspapper..

Nej usch och fy, gör mig frisk nu tack!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0