Bildlektioner och Värnamo

ÅKte in en snabbis till skolan idag bara för att få lite gjort på bilen, blev dock att dra hem direkt efter det efter jag hade tid hos ortopeden i Värnamo. Åkte in med mamma, fick mina inlägg och gick runt och kollade i lite affärer. Blev inget shoppande dock, var inte heller riktgit på humör för det, är dunderförkyld - usch! Träning blir det ingen heller, ska istället följa med mamma och Madeleine in till Anderstorp och kolla på brors match, får hoppas att vi lyckas göra en bra match! Har även övertalat Theodor att följa med, så han borde trilla in här när som helst... I alla fall! Får hoppas jag blir friskare snart så jag kan börja träna igen, saknar det!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0