Vad hände egentligen?

SHIT!

Att ha varit tvungen att lämna in min laptop har fått mig att inse hur.. annorlunda (?) jag är nu! Jag hade nästan glömt hur jag såg ut ett tag, och med "ett tag" menar jag halva/lite mer än halva åttan, hela nian och halva ettan - alltså i två år, närmre tre år med tanke på att jag redan i september i åttan började förändra mig..
Har hittat massa gamla bilder på mamma och pappas gamla stationära dator och hjälp.. Bjuder på några otroligt förfärliga gamla bilder, jag är VÄL medveten om hur jag ser ut.. Ueck!


Mitten av åttan


Mitten av nian


Slutet av nian


Början av ettan


Nu

Tänk om jag hade valt att behålla den stilen, och köra på att "utveckla" den, undra vart jag hade varit då? Hade barndomsvänner som såg mig som rödhårig känt igen mig om jag fortfarande skulle ha mörkbrunt/svart hår och massa smink? Med tanke på att dem knappt känner igen mig i blont och bara lite mascara typ? Undra om Theo ens hade kollat åt mitt håll då? Jag kanske hade varit helt ensam? Gått miste om den finaste pojkvännen någonsin? 

Självklart saknar jag ibland att vara brunett, självklart saknar jag den där tiden då jag exprimenterade med röda och blåa slingor. Plus att jag saknar lite att bära nitar - för det är otroligt snyggt - det passar bara inte in längre, inte i min nuvarande stil.

Vad tycker ni, då eller nu?


Kommentarer
Postat av: You Know Who

passar både i det du hade och det du har nu

2011-06-13 @ 23:54:30

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0