Härlig midsommar och maaaassa jobb!

Hade en riktigt fin midsommar med Theo och massa andra pojkar + två flickor, var ute och kollade när några av oss åkte vattenskidor i spöregn, otroligt vackert! Gjorde även världens finaste midsommarstång, typ i alla fall, hög och.. hög. Att vakna på lördagen var dock inte lika kul - eller jo, självklart, hade en fin dag med allt folk men jag vaknade med nackspärr (eller vad det nu heter) och det sitter fortfarande i! Fem dagar senare och det har inte blivit ett dugg bättre! Uuusch, skjut mig!

Var en sväng i Nässjö också på lördagen, sov över och på söndagen råkade jag, syster och Alice hamna på IKEA och A6 - inte alls frivilligt eller så. Hittade lite fint och hade det allmänt trevligt! Sen dess har livet varit ganska tråkigt dock, jobb på dagarna och sitter och dör i värmen på eftermiddagarna med en bok i handen. Skulle verkligen vilja träffa min älskling nu, men nejnej, han och några andra vänner har valt att befinna sig i Åre den här veckan! Hur hade han tänkt att jag skulle orka vara utan honom en vecka?! Hah, nej men ah, det funkar fint, självklart saknar jag honom, men vi hinner ses en timma eller två på måndagmorgon innan jag drar med familjen på systers familj till Halmstad för att leva där en vecka!
Längtar dock så sjuuukt mycket tills vi kommer hem på fredagen nästa vecka så jag får hela helgen tillsammans med älskling, saknar att somna bredvid honom - om ni ville veta.

På tal om att sova - dags att jag gör det nu, upp och jobba om sex timmar. Inte min favortisyssla direkt. Gnatt!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0